Ползите от чатбота

Чатботът е софтуерно решение, което дигитализира и автоматизира комуникацията с клиентите в месинджър и на сайта на бизнеса, като допринася множество ползи както за бизнеса и клиентите, така и за персонала: спестява време, средства и ресурси, помага да се оптимизира дейността на персонала, помага в маркетинга и продажбите, предоставя информация и услуги на клиентите 24/7 - безконтактно самообслужване...

Прочети Още

Управление на
чатбота

Изградихме нашата платформа за управление като решение на бизнес проблеми, които изпитахме от първа ръка, докато работехме с много компании и консултирахме стотици.
Платформата има модул за разговорен AI, система за управление на съдържанието в чатбота и статистики за клиентското поведение.
Управлението на съдържанието става лесно, бързо и без технически знания.

Прочети Още
Централизиран AIЛайвчатИнтеграцииФормиСМС нотификацииИмейл нотификации
Централизиран AIЛайвчатИнтеграцииФормиСМС нотификацииИмейл нотификации

Чатбот ПЛЮС

  • Централизиран AI

    Платформата на Umni с централизиран AI помага на бизнесите да събират автоматично въпросите на клиентите и да ги превръщат в специфичен за техния бизнес обучен разговорен модул без специални технически умения. Това е първата крачка в автоматизацията на комуникацията с използването на AI. Всеки въпрос е от значение. Времето на служителите и ресурсите се спестяват.

Често задавани въпроси за Чатбота

От какво зависи колко е умен един чатбот?

Каква е цената за чатбот?

Какви са стъпките за да имаме чатбот?

Какви функционалности имат чатботовете?

Как се активира чатбот?

Мога ли да имам чатбот на повече от един език?

Къде мога да инсталирам чатбота?

Колко време отнема изработката на чатбот?

Има ли ограничения при интеграциите с чатбот?

Първа ЧАТБОТ Агенция УМНИ
Експертите в чатбот решенията в България

Пиши ни
+359 895 190022